Behandelaanbod
Voor wie?Therapievormen
Mogelijk sta je op een punt in je leven dat de klachten die je ervaart niet meer (alleen) te dragen zijn. Dat kan zich op verschillende manieren uiten. Wellicht ervaar je een intense stressperiode op het werk die je niet meer kunt hanteren, of heb je te maken met aanhoudende gevoelens van angst of depressie. Soms kunnen ook onverwachte levensgebeurtenissen, zoals het verlies van een geliefde, een scheiding, of gezondheidsproblemen, overweldigend zijn en je uit evenwicht brengen.
Wanneer je merkt dat je er zelf niet meer uitkomt en dat praten met vrienden of familie niet voldoende verlichting biedt, kan het een goed moment zijn om professionele hulp te zoeken bij bijvoorbeeld een psycholoog. Het kan je helpen om meer inzicht te krijgen in wat er met je aan de hand is en wat jou uiteindelijk kan helpen. Zoals ik eerder benoemd heb, kan het je helpen om weer in verbinding te komen met jezelf en wat je eigenlijk nodig hebt. Met behulp van verschillende psychologische behandeltechnieken kunnen we werken aan het herstellen van jouw welzijn en het opbouwen van veerkracht.

Individuele behandeling
In individuele sessies werken we doel- en cliëntgericht aan jouw psychische klachten met een combinatie van evidence-based behandelmethoden. De behandeling sluit aan bij jouw behoeften en doelen.

Identiteit en eigenheid
Dit traject richt zich op het versterken van zelfinzicht en het hervinden van je authentieke kern/’zelf’. We onderzoeken wat voor jou echt belangrijk is en hoe je daar aan trouw kunt blijven.

Safe and Sound Protocol
Het Safe and Sound Protocol (SSP) is een luistertherapie met gefilterde muziek die jou helpt om jouw zenuwstelsel te kalmeren en meer veiligheid en ontspannenheid te ervaren.

Werkgeverstrajecten
Bij trajecten via de werkgever ligt de focus op duurzame inzetbaarheid, mentale veerkracht en herstel. De aanpak is afgestemd op zowel de werknemer als de organisatiecontext.
Add a compelling title for your section to engage your audience.
Use this paragraph section to get your website visitors to know you. Consider writing about you or your organization, the products or services you offer, or why you exist. Keep a consistent communication style.

